In aceasta sectiune aveti detalii despre modalitatile si conditiile de returnare a produselor achizitionate de la Karambit.ro.

 

 

Produsele fizice achizitionate la distanta:

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000 cu completarile si modificarile ulterioare, privind regimul juridic al contractelor la distanta.

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris S.C. DRIZZLE NET SRL-D ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

Acestea se pot returna, in ambalajul original si in aceeasi stare in care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care le-au insotit, impreuna cu o copie a facturii de achizitie.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

S.C. DRIZZLE NET SRL-D va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la confirmarea returului, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dvs.(contul bancar trebie sa fie pe numele persoanei care a facut comanda). Suma inapoiata cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Din motive obiective, nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, ambalaje deteriorate. Incheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmarii automate de primire a acestei comenzi.

Pentru a returna un produs, va rugam sa descarcati formularul de retur, sa-l completati si sa-l expediati impreuna cu produsele returnate.

 

Produsele primite cu defecte:

In eventualitatea in care produsul achizitionat prezinta vicii de fabricatie, acesta va fi inlocuit cu un produs nou, cu conditia notificarii in scris a S.C. DRIZZLE NET SRL-D.

 

Conditii generale de returnare:

Produsele care nu sunt conforme specificatiilor de pe site din momentul trimiterii comenzii se pot returna fara implicarea unor costuri suplimentare din partea clientului, in urma unei notificari scrise in care se va specifica natura lipsei de conformitate. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau inlocuirea cu unul conform. Daca S.C. DRIZZLE NET SRL-D nu poate inlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului.

Coletele ce nu corespund din punct de vedere estetic vor fi refuzate. Pentru a se evita neintelegerile, coletul va fi fotografiat si se va intocmi impreuna cu reprezentantul firmei de curierat un proces verbal in care se va specifica starea coletului.

S.C. DRIZZLE NET SRL-D poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

Costul transportului produselor de la S.C. DRIZZLE NET SRL-D catre client si de la client catre S.C. DRIZZLE NET SRL-D revine in responsabilitatea clientului.

S.C. DRIZZLE NET SRL-D nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile postale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client catre S.C. DRIZZLE NET SRL-D cade in sarcina Clientului.